Garanțiia

În decursul întregii perioade de garanție, defectele de fabricație ale dispozitivului fac obiectul unei reparații în garanție și sunt eliminate gratuit. În cazul detectării repetate a unui defect sau a imposibilității de eliminare a acestuia, dispozitivul trebuie înlocuit sau distrus. Perioada de garanție începe de la momentul transferului bunului către cumpărător – baza pentru numărarea acestuia este data indicată în contul de cumpărare. În cazul în care un defect în vыyasnyaetsya de cercetare, ceva prychynoy aparitie ego-ul a fost prejudiciabilă, vыzvannoe umiditate impact umiditate Liboje și / sau ynoe mehanycheskoe prejudiciabilă, producător de garanție de perestaet de a acționa – și aranjament în remontyrovat dalnejshem poate fi doar într-un mod plătit .

În cazul unui defect constatat pe dispozitiv, care nu este acoperit de garanție, aparatul este transferat la centrul de service. Dacă dispozitivul urmează să fie reparat, vi se va oferi o ofertă de preț pentru a corecta defectul. Reparațiile vor începe numai atunci când sunteți de acord cu oferta de preț.

Unde garanția nu este valabilă?

Garanția producătorului nu se aplică dacă:

  • reparatiile anterioare au fost efectuate la un centru de service neautorizat
  • defecțiuni mecanice grave (de exemplu, deformarea carcasei, încovoiere pe ecran) sau deteriorarea cauzată de acțiunea lichidului sau a umidității
  • perioadă de garanție expirată

    Garanția producătorului nu acoperă:
    ambalare, documentație, consumabile, licențe, software și instrucțiuni de instalare;
    disfuncționalități ale dispozitivului cauzate de deteriorarea accidentală sau deliberată de către utilizator;
    disfuncționalități ale dispozitivului cauzate de schimbări ale caracteristicilor sale tehnice de către o persoană sau centru de service neautorizat de producător.
    încălcări operaționale ca urmare a nerespectării cerințelor manualelor de utilizare.
    defectele cauzate de software.
    curățarea dispozitivelor.
    învățarea folosirii dispozitivului;
    perturbații cauzate de conectarea dispozitivului la o sursă de alimentare care nu îndeplinește cerințele stabilite (de exemplu, nu există legături la pământ).
    încălcările cauzate de software-ul instalat de utilizator.
    defecțiuni ca urmare a ignorării parametrilor stabiliți de producătorul componentelor calculatorului.
    produsele și piesele cu numere de serie care au fost deteriorate, înlocuite sau scoase, precum și cu etichete de control și etichetare.

    Cum se livrează dispozitivul la o reparație în garanție?

    Aveți posibilitatea să aduceți dispozitivul în stare de reparații, atât pe cont propriu, cât și cu serviciul nostru de livrare.

    Dacă aveți întrebări, utilizați pagina de contact.